מועדון לימי הולדת בלתי נשכחים

ימי ההולדת של ילדיכם הם סיבה למסיבה, שאותה מומלץ לחגוג במועדון מרווח, איכותי ונעים כמו הפארטי שואו. המועדון מציע שירותי הפקה מלאים שמתאימים לכול גיל והמון הפתעות מרגשות, אשר יעניקו לכם ולילדכם חגיגת יום הולדת נפלאה ובלתי נשכחת.

מתמחים בהפקת ימי הולדת

יש לנו לא רק את המועדון המושלם אלא גם את כול הכלים, הידע והניסיון על מנת להפיק לילדכם מסיבת יום הולדת מהנה וייחודית. ההפקה מתאימה לכול גיל, בין אם ילדי בית ספר יסודי, חגיגות בת ובר מצווה או מסיבות לבני נוער וצעירים. אצלנו תגלו מועדון לימי הולדת מרווח, מעוצב ומאובזר הכולל רחבת ריקודים גדולה, אמצעי תאורה מרשימים ויוצאי דופן, מערכות סאונד משוכללות ומוסיקה מקפיצה המושמעת על ידי תקליטן מקצועי ומנוסה עם קהל רוקדים צעיר. זאת לצד בר שתייה קלה וכיבוד שכול ילד אוהב, ועם מגוון עשיר, איכותי ועדכני של אטרקציות מדליקות. לכל אורך הדרך ילווה אתכם צוות מקצועי, מנוסה ואדיב אשר ינהל את האירוע ויציב את בן או בת השמחה במרכזו, וכמובן גם ידאג לעוגה חגיגית ולניהול טקס יום הולדת משמח ומרגש.

מגוון עשיר ואיכותי של אטרקציות

בימינו יום הולדת לילדים לא יכול להצליח בלי אטרקציות מרהיבות ומיוחדות. לנו בפארטי שואו יש מבחר עשיר ואיכותי של אטרקציות, מהן תוכלו לבחור את אלו המתאימות לגיל ילדכם ולאופי המסיבה. בין היתר, תוכלו להזמין אטרקציית שור זועם מאתגרת ומהנה הדורשת לעלות על גבי שור מטלטל, ולהשתדל להישאר על גבו מבלי ליפול כמה שיותר זמן. כמו כן, אנו מספקים מתקנים מתנפחים שמתאימים לכול גיל ואשר יקפיצו את הילדים לגבהים חדשים. בנוסף, תוכלו להזמין אטרקציה מרהיבה וייחודית של מבוך לייזר, אותו יש לעבור בזהירות מבלי לגעת בקרניים. ואם לא די בכך, אנו גם מציעים קיר טיפוס שאותו נתאים לגיל המשתתפים, מגוון סוגים של שולחנות משחק כמו פינג פונג, סנוקר, כדורגל והוקי, עמדות משחק וירטואליות כדוגמת וויי, אקס בוקס או סימולאטור של אופנוע, נעלי קנגו ג’אמפס מקפיצות או אפילו קוסם לאירוע, ועוד שלל הפתעות, הפעלות ואטרקציות נוספות.

הזמנת מועדון ליום הולדת

להזמנת מועדון מעוצב, מרווח ואיכותי ליום הולדת המספק שירותי הפקה מקיפים, ולקבלת עוד מידע ופרטים בנושא, צרו קשר עוד היום עם חברת פארטי שואו בטלפונים 054-226-9977 ו- 03-919-9077 .

פארטי שואו לוגו

פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית. ניתן לפנות אלינו בטלפון או דרך טופס צור קשר באתר שלנו, אנחנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ע”י מילוי טופס הצור קשר

    0/5 (0 Reviews)